onsdag 2 januari 2013

Jag är orolig

fick för någon dag sedan veta att min äldsta syster är sjuk.Hon hade känt sig väldigt andfådd och haft svårt med andningen.Detta föranledde ett besök på sjukhuset där en röntgen gjordes.Vid denna röntgen hittades en fläck på ena lungan.Hon är jätteorolig och helt övertygad om att det är lungcancer.Jag är så rädd att det är så,min fina syster!Hon som köpte massa saker till mig när jag var liten..Jag hoppas så att det visar sig vara något annat!Tänker också på hennes barn och barnbarn.Och på våra föräldrar!Det måste vara så jobbigt för dem också att ha den här oron..Nu ska hon få gå i 4 veckor innan en ny undersökning skall göras,vilken plåga..ska man behöva vänta så länge,det är ju en oerhörd stress!

Snart är det väl även dags för mig att göra om cellprovet som visade förändringar,bara skit med oss..Ville bara skriva av mig lite,nu är det hög tid att lägga minsting..klockan är snart 22.30 och dags för sängen..

Inga kommentarer: