lördag 26 januari 2013

Vi har så kkaaaallllttttt inomhus

händer,fötter och nästipp är iskalla.Jag kan inte bedöma hur många grader vi har inomhus men det kan inte vara många. Förstår inte hur vi kan ha det så kallt, alla element är påslagna. Vi har en värmepump som jag inte förstår mig på, den pumpar ömsom varm som kall luft..Det känns inte helt rätt, måste vara något fel på den. Som det mesta i det här huset :/
Och inte har vi hittat någon bil i rätt prisklass heller..Vet inte hur länge till gamla trotjänaren fixar.
En vacker dag kommer den säkert att lägga av på väg till skolan eller jobbet..Det är lite av en "mardröm" faktiskt, vet inte vad jag ska göra då. Lämnar man bilen bara och går därifrån eller måste man ringa en bärgare? Jag har ingen aning om hur man beter sig i såna situationer..Ska jag erkänna har jag inte ens tankat själv någongång, så mycket kan jag om bilar..Så är det. Och nu dags att ta hundarna på kvällspromenaden, ingen lust att klä på mig och gå ut nu i mörkret och kylan, men det är bara att bita ihop.

Inga kommentarer: