måndag 21 januari 2013

Här sitter jag och fryser och längtar efter

något ouppnåeligt..Suck,måste lära mig att nöja mig med det jag har!FY FY FY..jag är så otacksam.
Men ibland känns det så,måste få grotta ner mig i gamla minnen och tankar..Hoppas att en dag få uppleva det en gång till.Men får även ha detta i tanken:
Photo: Don't cry because it's over, smile because it happened. (Dr. Seuss)
Det är så sant så sant!Ska försöka ha detta i tanken även när jag grottar ner mig.Varför gråta över något som varit,gläds åt att det hände!Det är ju klockrent.
Imorgon är jag ledig efter helgens jobb,men på onsdag drar det igång igen med ett 8-20 pass,inte för skojigt.Om det nu blir av..tyckte Lily var lite varm och hon hade 37,7 i temp så får kolla det imorgon igen.Har hon feber får jag ju vabba på onsdag..
               

Inga kommentarer: