söndag 20 januari 2013

Jag mår lite skunk..

Lite halv illa och fiser *sorry* äckliga fisar..Vet inte om det kan bero på att jag sedan några dagar kör LCHF kost.Inte riktigt fullt ut,då man ska ha massa fett i maten,det klarar jag inte.Men jag har uteslutit bröd,förutom någon skiva hårt bröd om dagen,potatis,pasta,ris och socker.Får se om det hjälper mig att gå ner lite i vikt,tänkte gå ner 8 kg till sommaren och det borde väl inte vara en omöjlighet kan man tycka?Finns ju dem som gått ner 40-50 kg på ett år så..Vi får se,vi får se :)
Trodde det skulle vara supersvårt att sluta med potatis och pasta men det är faktiskt smörgåsarna som är det värsta.Tänk vad gott med en kopp the och en mjuk macka..Det kan jag bli så sugen på.Jag  har inte heller tänkt köra LCHF för alltid,det kan inte vara helt sunt.Men tills jag gått ner dessa kilon ska jag knega på iallafall.Spännande,eller hur!

Inga kommentarer: