tisdag 15 januari 2013

Jag har sånt dåligt minne!

Kan ligga på kvällen och filura ett jättebra blogginlägg.Sen tror jag att jag ska komma ihåg det till dagen efter,men det gör jag aldrig!Har haft två superbra inlägg i huvudet men båda är bortblåsta!Så som vanligt blir det ett inlägg utan något särskilt innehåll..Blir irriterad på mig själv.
Igår var det skolkonferens angående Oscars två F i skolan samt hans frånvaro som låg på 25%.Men jag tycker inte att vi kom någon vart..Rektorn tyckte att han skulle lägga sig tidigare så han inte är så trött på morgonen.Och hans lärare att han måste komma på alla lektioner.Men what!?! det är ju liksom ingen nyhet..Vi vet redan att han måste gå på alla lektioner,jag vet att han måste lägga sig tidigare.Oh well,det är som det är..kommer han inte in på någon nationell linje så finns det andra som lärlingsutbildningar tex,det skulle även passa honom bättre då han inte har något plugghuvud..Nej hörni nu ska jag ge mig av i snön  mot jobbet!

Inga kommentarer: