fredag 18 januari 2013

Vilka konstiga drömmar man kan ha

drömmer en massa virrvarr..I natt till exempel drömde jag att jag läste en notis att Andreas Johnson förolyckats i en tror jag klätterolycka..Vad får man allt ifrån?Och det var bara en notis,men hallå..han är ju känd så varför bara en notis?
Från det ena till det andra,sitter och drömmer mig tillbaks till NY,älskar stan och vill dit igen!
Hotel Carter där jag och Josefin bodde förra året.Helt okej hotel precis vid Times square.Inget lyx men det är inget jag begär.Men vi har nog inte råd,sen vill jag ju ut med husvagnen också.Första gången känns lite spännande.Kabe briljant 78 års modell.Lovely!
                     Här är husvagnen,bilden fanns kvar när jag googlade efter märke och ålder.Ska bli spännande och undrar om vi får upp förtältet..Men än är det långt till sommaren och semestertider.. 

Inga kommentarer: