söndag 27 februari 2011

I fredags invigdes ett lekland i infra city

alldeles nära oss alltså.Läste tidigare i vintras att ett lekland skulle öppna i infra men kunde inte fatta var,men det är i samma hus som elgiganten låg.
Det var stort och hade många klätterställningar och rutschkanor,snart ska även en vulkan finnas..undrar vad det innebär..
Tyvärr glömde jag kameran hemma och tyvärr för Lily kunde vi bara stanna 1,5 timme då jag v ar tvungen att börja laga mat..Men nästa gång stannar vi längre!

4 kommentarer:

Annika sa...

Lekland är superkul! Vi fick ett i Skövde för tre veckor sen typ, har vart där en gång hittills och kommer återvända måååånga gånger! Underbart ställe. Urtrevlig personal, bra utbud av lekmöjligheter, ljust och bra runtomkring - i love it! :)

shoppingtokig mamma sa...

Ja,det blir nog fler besök för oss också,jag är ledig ibland mitt i veckan o då passar det bra att fördriva tiden där några timmar!

Marika sa...

Ah, vad kul! Jag har en bekant i Norrköping och där finns något som heter Busfabriken. Ett megastort lekland men Ebba var bara 1 år när vi var där så hon hade väl inte jättestor glädje av det då. Skulle vilja åka nu när hon är lite större. Finns ju en uppsjö här i sthlm med omnejd men man vet inte riktigt vilka som är bra och hur stora de är och så. Men man får väl prova någonstans helt enkelt! Infra City ligger lite avsides för oss men å andra sidan bor kusinerna i Bollstanäs så det går ju att kombinera med ett besök där kanske :)

shoppingtokig mamma sa...

Det var absolut värt ett besök så jag rekommenderar er att gå dit vid nästa kusinbesök :)