söndag 20 maj 2012

GODIS

Har ätit så mycket av den varan både idag och igår så jag mår illa..usch och fy..behöver neutralisera upp med lite mat snart..Mår riktigt illa..Sjukt sur på mig själv också att jag började äta godis igen efter mitt nyårslöfte att inte äta godis.Gick bra i flera månader.Och vet inte varför jag började äta igen? Tror nog det är dags att sluta äta godis igen.Ja så får det bli from imorgon är det slut med godis.Iallafall tills USA där måste jag få prova godis,glass och snabbmat.Men här hemma och tills dess ca 3 veckor är det godisstopp och det gäller även kakor och bullar samt efterätter.Så kanske jag ska försöka springa iallafall 2 gånger i veckan..Hmm blir förvisso bara 6 gånger tills USA så det kanske är att överdriva om jag tror att det ska visa sig runt magen..

Inga kommentarer: