lördag 23 mars 2013

På spisen står en gryta och puttrar.

Där ska den puttra i två timmar! Superlänge ju, men det gick snabbt att laga till den. Stort plus. Imorgon kommer André storson hit på middag, då är det flera veckor sedan vi sågs sist. Tänkte fixa en rätt med kyckling i ugn. Efter det blir det fruktsallad med citrongrädde. Gott va :) Låter gott iallafall. Det är min lediga helg, men trots detta var jag vaken och ute med hundarna kl 6.30 i morse- galet. Men jag kunde inte sova, så det blev en halvtimmes promenad i det faktiskt ganska sköna vädret. Och bäst av allt, vi mötte inga andra hundar. Nästan inga människor heller, bara en kvinna som promenerade. Sen kl 10 befann jag mig i Solna på klädbytardag och kl 11 i Bromma också det klädbytardag. Hittade inget särskilt men det är roligt ändå. Imorgon ska vi åka runt och leta lister och annat till hemmet..

Inga kommentarer: