söndag 10 mars 2013

Har nämnt det förr och nämner det igen.

hur kan vissa bloggare få så många läsare? Kenza är en sån bloggare. Min dotter läser hennes blogg ibland och jag gick in där idag för att titta. Hon skriver kortare inlägg än jag.
"Vaknade upp till ett soligt Stockholm, rostade lite bröd och tog en kopp the. Sen blir det lite shopping på stan. Har sett så snygga skor jag vill ha. Behöver nog en ny väska också :)"

Ungefär så ser ett inlägg ut. Hur kan det intressera så många? Hur kan det generera så många kommentarer? Jag förstår inte! Det finns så många intressanta bloggare, som skriver om viktiga saker, roliga, spännande..
Men att läsa om vad någon ätit till frukost..?

Idag har jag känt mig låg pga en händelse igår..Mår inte bra och får inget gjort. Borde vattna blommor och städa, för att inte tala om att jag skulle behöva fixa mat. Men jag är sån, mår jag inte bra psykiskt får jag inget gjort alls..

Ok, detta är väl kanske inte heller så intressant för någon att läsa att jag inte mår bra, Men det är skrivit mest för min egen skull och ingen annans..

Inga kommentarer: