lördag 9 mars 2013

OJ DÅ..

Nästan en vecka sen förra inlägget..Illa, illa..så håller man inte igång en blogg. Men så ser livet ut, annat kommer emellan och bloggen glöms bort. Men nu är jag här igen :)
Gick och la mig två timmar efter jobbet igår och det är inte att rekommendera om man vill kunna sova på natten.. Har i princip inte sovit alls, inte många timmar,
Blev så vansinnigt besviken igår, har länge letat efter Chillnorway kläder på nätet. Det är ursvåra att hitta.
Så igår hittade jag en Norsk nätbutik med märket och dessutom var det rea på en del. Bland annat stranddräkten på bild. Glad i hågen fyllde jag kundvagnen bara för att stöta på patrull..Butiken levererar inte till Sverige. Alltså jag blev så besviken..Varför ska det vara så omöjligt...Men det är bara att acceptera. Nä, nu måste jag förbereda lite för Lilys kalas. Blir ett lite större idag för klassen. Puuuuust,,,

Inga kommentarer: