söndag 25 november 2012

Så har ännu en helg passerat.

Och så även 3 veckor, så idag kommer stora dottern hem!!Hennes pappa är  just nu på Arlanda och hämtar henne.Som jag längtat! Hon är säkert trött och ovillig att berätta något när hon kommer hem.Men imorgon ska hon få berätta allt :) 3 veckor i Dusseldorf..På fredag åker jag och sambon också iväg dock inte 3 veckor men det blir nästan 3 dagar till Dublin.Ska bli skönt,äta gott-förhoppningsvis,se oss omkring,kanske shoppa lite men mest bara ta det lugnt och ha det skönt och rofyllt!Längar!

Och på söndag är det även första advent..ohojjojj,så fort det går! Märker knappt hur fort tiden går.Ägnar stor del av kvällarna att leta lägenhet till stora sonen som vill flytta hemifrån nu.Helst innerstan men söderförort och Bromma,Sumpan och Solna är okej.Finns så många fina lägenheter så jag vill nästan flytta jag med :) Lägger nästan mer energi på att leta än vad han gör,just för det är så roligt att surfa runt och bostadsknarka fina lägenheter..Får se vad det blir tillslut,är ju så dyrt runt om stan..

1 kommentar:

PAAATE sa...

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)