onsdag 14 november 2012

Fått svar på cellprovet



och det visade förändringar :/ så nu får man gå och grubbla 3 månader innan det är dags att bli ordentligt undersökt på Danderyd.Känner mig inte så jätteorolig men skulle det visa sig vara något farligt då kommer jag nojja sönder mig själv.Men fram tills dess är det inte någon idé att oroa sig.

Från det ena till det andra,snart har Josefin varit i Tyskland i 2 veckor och det är bara 1 vecka tills hon kommer hem igen :) Ska bli roligt att ha henne hemma igen.Och alldeles efter det är det dags för Dublin resan.Har även köpt två biljetter till julgalan på Friends arena.Och en annan liten trevlighet jag väntar på är matberedaren jag spontan beställde för någon vecka sedan..Se ovan..den har tom korvmojäng..så jag kan göra egen korv...moahhhaaa..eller inte.Men jag skulle iallafall kunna om jag velat!Har en 6 år gammal assistent men den är rätt liten,tex när jag gör deg så går den så lååååååångsamt och luktar bränt.så det här blir finfint!Nej nu är det dags att kika lite på fotbollen,än så länge 1-2 Sv-Eng

Inga kommentarer: