tisdag 13 november 2012

Jösses vad solen är stark på morgonen

jag var till och med tvungen att stanna till vid vägkanten för rutan var dessutom lite immig.Jag såg absolut INGENTING.Det är otäckt när man hamnar i den sitsen,man vet inte alls var på vägbanan man befinner sig eller vad som befinner sig där!Nu gick det vägen idag iallafall :/
Har varit på ica och köpt svenskt godis som Josefin vill ge dem på praktikplatsen.Det blev två Marabou chokladkakor,Ahlgrens bilar och Daimkulor.Hoppas hon blir nöjd med det!
Här skrattar solen mig rakt i ansiktet..
Lyssnar på poden Overkligt samtidigt som jag bloggar och nu pratar Johan o Victor om American Horror  story,och tydligen är serien helt omkullkastad.
Jaja,ska lägga mig och vila en stund innan det är dags att åka och jobba..

Inga kommentarer: