torsdag 8 november 2012

Lagade jättegod kyckling idag

med saffran, mycket gott och receptet hittade jag hos Frostrosor.Det är en av mina favoritbloggar,har lagat massa av hennes recept.Har lite dille på att kolla mat och bakbloggar.Ikväll är det dessutom ett av mina favoritprogram-Hela Sverige bakar-Nördigt? tja,kanske det men då bjuder jag på det.Får ju inte heller glömma Halv åtta hos mig som börjar nu om 4 minuter!!!Gaaahhh,då får jag rappa mig på nu för jag vill ha the och macka medans jag tittar på det.Imorgon blir det lite kantarellplockning hoppas jag.
                                                                            Hej hej!!

2 kommentarer:

Madame Edith sa...

Har lagar vi också med saffran. Det är ju sååå gott!!


Kram/M

shoppingtokig mamma sa...

Ja,visst är det gott..älskar allt med saffran.Snart är det ju dags för lussebullar också:)
Tänkte prova muffins med saffran o glasyr på i år som omväxling.
Kram kram!