tisdag 27 november 2012

Har skrivit det förr o skriver det igen..



vad tiden går..nyss var det helg,imorgon är det onsdag!!Håhåjaja..snart är det sommar igen mina vänner!Vilken skön tanke va :) ohlala..och första advent hägrar med sina ljus.Har faktiskt satt upp julgardiner och en ljusstake i köket idag.Lite tidigt,men imorgon jobbar jag 8-20,på torsdag måste jag städa och fixa sen på fredag åker vi och när vi kommer hem är det redan första advent.Måste ta fram de andra adventsstakarna också,men det får bli på torsdag.Då får jag inte vila alls,det får jag göra i Dublin :)
Bara jag orkar gå runt lite..har sen några veckor tillbaks sån smärta i vänster framsida lår och bak i ryggen.Ibland gör det så ont att jag nästan vill kräkas,sen kan det helt försvinna för att lika plötsligt återkomma.Jag har googlat och kommit fram till att jag har falsk ischias..Vad skulle man göra utan google :)

Inga kommentarer: