onsdag 21 november 2012

Köpte många klädpaket till Lily från en tjej i

Gislaved,men i december förra året tror jag det var blev vi osams skulle man kunna säga.Jag var trött på att betala kläderna och sedan få vänta ibland över 1 månad på att det skulle dyka upp något paket.Hon tyckte jag var elak och bröt kontakten.Men så för någon månad sedan fick jag ett mail där hon undrade om jag ville köpa kläder av henne..Och jag var faktiskt inte sen att tacka ja,för säga vad man vill men kläderna hon skickade var oftast väldigt fina.Jag brukade betala mellan 1-2000 kr paketet och då vägde de runt 6-7 kilo.
Denna gång är de tbåde innekläder,ytterkläder och skor med.Har betalat 2000 kr och förväntade mig ett paket i samma viktklass.Döm om min förvåning när jag kollar kollinumret och ser att paketet väger över 13 kg!!13 kilo barnkläder och skor..Hon måste ha sparat allt från slutet på förra året eftersom det är så mycket!Spännande är det iallafall !! Som julafton faktiskt!

Inga kommentarer: