fredag 8 juni 2012

Sista lediga dagen innan USA

blir massa spring idag med andra ord.Måste åka till Caremas vårdcentral och lista oss där.Jag jobbar ju inom Carema ( och NEJ alla Carema boenden är inte så eländiga som det målades upp i höstas eller när det nu stormade som värst ).Iallafall anställda inom Carema har gratis vård på egna vårdcentralerna och nu efter typ 10 års anställning där ska jag lista familjen där :). Tänkte om det finns tid att någon även kan titta på vårtan Lily har på ryggen den har blivit rätt stor och det ser inte fräscht ut.Sen måste vi till banken då Josefin blev 18 igår så kan jag inte längre komma åt hennes pengar via internetbanken.Och inte hon själv heller då hon inte har någon dosa..så en sån måste vi fixa nu så hon kan ha sitt kort med sig till USA.Nu på morgonen har jag plocka fram vilka kläder jag tänker ha med,sen blir det väl lite småfix.Hoppas på att jag får börja 15 imorgon istället för 13..har lite tid att ta ut.På söndag får jag iallafall gå 13 istället för 16 tjoho! Ska titta på ett annat hus då :).
Är bara på 92 kvadrat ( jaja 75 i biyta också ) men har tillräckligt med rum och huset är så fint inuti!Boendekostnaden skulle landa på ca 13,500  kr i månaden :/ så frågan är ifall man är redo att lägga så mycket varje månad på att bo? Undrar vad alla andra betalar i månaden..? Själv är jag inte riktigt säker på vad vi betala nu..men kan tippa på 8-9000?

Inga kommentarer: