lördag 9 juni 2012

Regn idag..igen..samma som förra helgen.

Varför :( vill ju gå på loppis! Förra helgen regnade ju bort.Helgen innan jobbade jag.Nästa helg är jag inte hemma och helgen efter är det midsommar.Så det dröjer läääääääänge tills jag får gå på loppis nästa gång.Dessutom måste vi sälja själva och jag har så mycket sommarkläder jag vill bli av med men hur längre tiden går desto mindre intresserade är folk av att köpa sommarkläder..På tal om kläder måste jag tvätta en maskin med underkläder så killarna och Lily har rent att sätta på sig då jag och Josefin är på semester.Förstår inte att det ska vara så svårt (lat) att lära sig tvättmaskinen och kunna tvätta själv..men men..På tal om tvätt så har vi så mycket udda strumpor.Var tar alla vägen?? ÄR det bara vi som har det såhär eller är vi fler??

Inga kommentarer: