måndag 25 juni 2012

Så var jag fast igen..shoppat barnkläder på rea..

så lätt att lägga kläder i inköpskorgen och klicka hem när man sitter vid datorn.Så onödigt Lily har sommarkläder som jag inte ens packat upp ur kartonger för att de inte får plats någonstans..Men när "skadan" är skedd kan jag iallafall visa vad jag köpt.
DUNS Klänning m Ankare, Båt & Fiskar   DUNS Klänning m Tukaner & Ballonger Småfolk Gummistövlar Cerise

Ticket to Heaven kappa Jeanette Cerise

Ni får ursäkta den sämsta bloggerskan..Menjag vet inte hur man lägger in bilder så att det ser snyggt ut tyvärr..Skulle också vilja få till det så fint som så många andra har i sina bloggar..Så..nu gick inte beställningen till Nelly igenom för jag måste byta lösenord till visa kortet?!? Ok likbra det så sparade jag lite pengar :)

Inga kommentarer: