fredag 1 juni 2012

Sist jag skrev var det sommar nu är det höst..

Snabba ryck,en vecka och 20 grader lägre temperatur än jag skrev sist..Det var verkligen kallt idag.Frös trots jacka.Men det värsta med regnet är att jag är ledig i helgen OCH hade tänkt åka till bakluckeloppisen i Täby som vanligt på helgen.OCH hade tänkt stå och sälja själv på söndag.Nu blir det nada-njet-nej.Och en till hemsk sak är att helgen efter jobbar jag.Helgen efter det är jag inte hemma och påföljande jobbar jag.Detta innebär att jag inte kan gå på loppis förrens den 30 juni!!Har så mycket sommar barnkläder jag vill sälja och det hade varit bäst att få det sålt i början på sommaren.*Surar*.Ni som gillar loppisar, jag vill verkligen lobba för galoppen..det är megastort fina sommardagar och verkligen läge att göra fynd.Man kan få praktiskt taget nya böcker för en tia, leksaker för en spottstyver osv osv.Åk dit iallafall en gång i sommar och kolla.De har öppet 12-16 och kostar inget att gå o titta.Vill man sälja kostade det iallafall förra året 150 kr för en bil.

Inga kommentarer: