tisdag 26 juni 2012

Jag saknar min midja

var tog den vägen? Där den en gång fanns är det numera en utbuktning som det satt en liten badring där?
Så konstigt att en midja bara kan sticka sin väg sådär utan att tala om vart den ska och utan att komma tillbaks..dålig stil verkligen dålig stil! *sur*.Något som kommit till mig däremot är massa kilon som inte fanns där för 15 år sen..och dem vill inte ge sig iväg..allvarligt kan det inte ske ett byte jag ger bort 10 kg mot min midja? Jaaaa det kan väl ingen säga nej till..eller..
Skämt å sido..jag äter inte mer och jag rör mig inte mindre ( ok kanske jag rör mig lite mindre nu ) än vad jag gjorde för 15 år sedan så varför har det lagts på 10 kg sådär utan vidare.Det är ju jättemärkligt egentligen.
Och inte roligt att ha en rak trist kroppsfigur.I USA såg jag många tjocka ja rent av feta tjejer som ändå var snygga i kroppen för de hade bröst MIDJA och rumpa.Så mycket snyggare med lite former och lite större kropp än en skittråkig rak sak..bläää...

Inga kommentarer: