fredag 22 juni 2012

Hemma igen efter USA-resan

Sista dagen kändes det skönt att resan var över.Men nu när alla intryck börjar smälta ja då längtar jag ut igen :) Vi började ju med fyra nätter i New York.Jag älskar den stan dess folkvimmel och alla affärer.Bodde helt vid Times square på ett hotel som fått väldigt låga betyg standardmässigt.Men jag som inte bor så ofta på hotel tyckte det var  okej och med tanke på läget var priset super! Tyvärr regnade det en hel del under dagarna i NY.Vidare fem nätter till Miami Beach som var sådär..regnade varje dag..så det blev bara en dag på stranden som för övrigt inte var så jättefin väldigt mycket alger vid strandkanten och höga vågor då vi var där.Annars var ju vattnet härligt varmt.Var på sawgrass outlet som inte heller var så bra tycker jag.Gillade då bättre det vanliga centrumet vi åkte till..minns inte vad det hette nu men köpte en supersnygg Hollister skjorta.Till Lily blev det  massa matchande outfits från Gymboree och till mig massa matchande bh o trosor från Victorias secret.Det var rea så priserna blev överkomliga.Ska lägga ut lite fler bilder när jag får ork och lust.Vill ju visa vad jag köpt..Just det hittade efter mycket letande Wallmart varuhus och en squeebles eller vad det heter till Lily hon hade önskat en med bebis.Fanns EN kvar men den kom inte med hem..vi hade så bråttom ur bussen så den måste ha fallit ur och blivit kvar där..så tråkigt :(

Inga kommentarer: