fredag 30 september 2011

Snart är det dags för ullareds-resan




kikar in på deras egen blogg nästan varje dag.Och det finns så mycket jag vill ha.
Det jag vet nu som jag ska köpa är en liten brännare som många har i halv åtta hos mig..som man kan bränna efterätter med lite snyggt,så ska jag köpa en köttermometer och en köttklubba :)
Patron till skrivaren och en pälsig pläd.Bilderna över hittade jag nu och kuddfodralen är väl snygga?? Och hundkläder behövs köpas in till lille Noah..regntäcke och täckjacka.Hunden som visar kläderna kunde man köpa också.En sån vill jag ha :)
Hoppas det finns kvar när jag ska dit!

2 kommentarer:

Marika sa...

Jättesnygga kuddfodral! Åh, blir så sugen på en resa men det lär väl dröja.. kanske inte ska börja med att ta ledigt från jobbet för att åka till Ullared..

shoppingtokig mamma sa...

Men resorna går fre-natt till lördag.Så du behöver inte ta ledigt :) Är så taggad inför resan då vi renoverat o jag vill ha lite snyggt till hemmet.