lördag 10 september 2011

Idag provade vi på loppisen i Hågelbyparken i Botkyrka


lite långt för oss att åka men då Täby galopp inte hade någon loppis hade vi ju inget val ;).
Hittade ingenting förutom en ganska söt ljuslykta.
Men parken i sig var jättefin med djur, fik och en rolig lekpark och minibilar.
Tror nog Lily tyckte att denna loppis var den bästa hon besökt!
Strosade runt litegrann och köpte lite fika.Roligast var nog lekparken med ett litet flygplan,hästar och en massa andra skojiga ting.

4 kommentarer:

Marika sa...

Hade tänkt prova Täby i helgen efter ditt tips men det blev Botkyrka för oss också! Tyckte det fanns en del fina kläder och skor men i fel storlekar och dessutom behövs det verkligen inga kläder egentligen... Köpte några Bratz dockor som hon ska få när hon fyller. Sambons yngsta dotter som är nio leker mycket med Bratz så hon har hakat på henne i leken och behöver egna som inte gör så mycket om de skulle gå sönder = perfekt med loppisfynd :)
Nästa lördag tänkte vi försöka med Täby så får vi se vad det kan ge

shoppingtokig mamma sa...

Har du varit på Botkyrka loppisen förut eller var det ditt första besök?Tycker det var lite svårt o orientera sig då det gick runt runt liksom..Sen måste jag säga att jämförelsevis med Täby var det inte alls samma kvalitet på kläder, dessutom var det dyrare priser i Botkyrka tycker jag.
Så jag rekomenderar verkligen Täby hoppas bara det inte regnar nästa lördag!!

Marika sa...

Har inte varit just på loppisen förut (bara i parken). Har tänkt på det massor av gånger för det är ju inte jättelångt från oss, ca 30 min med bil. Men det har inte blivit av förrän nu. Jag tyckte också det var lite knepigt att orientera sig! Hade en plan först hur jag skulle gå men rätt som det var befann jag mig på samma ställe igen och sen var det nån grej jag funderade på och när jag skulle gå tillbaka hittade jag inte var det var :/
Ok, det ska bli kul att åka dit! Åker nog oavsett väder tror jag så det blir av :) Eller är det inställt om det regnar??

shoppingtokig mamma sa...

De kör även i regn.Men det är ju massvis med fler säljare om det är bra väder.Du kommer säkert hitta en massa!Som sagt tycker kvalitén på plagg i varje fall är mkt bättre där.