torsdag 8 september 2011

Åh vad jag är hungrig.

Och ingenting har vi i kylen, det innebär att det måste bli en tur till affären.
Och att handla när man är hungrig innebär att där kommer landa en massa varor som inte är nödvändiga..godis är ju en sådan produkt som lätt slinker ner i varuvagnen när man handlar hungrig.Jag höll upp med godiset ett par månader men sedan började jag igen av vilken anledning minns jag inte.Nu har jag iallafall bestämt mig för att hålla upp igen och även vad gäller glass och annat onyttigt.För många gånger har folk trott att jag ska ha barn och då är det inte roligt..

Det blir liksom så pinsamt för både mig och den som ställer frågan..Så efter helgen så blir det andra bullar så jag ska vräka i min de här dagarna som är kvar av veckan innan det hårda sunda livet tar vid :) Håll tummarna att jag lyckas!!

3 kommentarer:

Marika sa...

Jag minns att du skrivit det någon gång tidigare, det där med att se gravid ut alltså. Men du hade några bilder på dig i något tidigare inlägg och nog tyckte jag att du såg smal ut så det förstår jag inte hur folk kan tro!
Men visst är det trist om man tycker man har en fet mage allra helst :/ Jag har gått hemma nu över sommaren då jag inte haft något jobb och det är helt hopplöst svårt att låta bli att trycka i sig massa onyttigheter. Tycker det suger i magen för jämnan... Nu börjar jag jobba på måndag på en uteavdelning på en förskola så då hoppas jag att alla sommarkilon ska rasa av av bara farten :) Man kan ju liksom inte äta så mycket annat än vad barnen får och dessutom blir det mycket röra på sig antar jag.

Vräk i dig du så håller iallafall jag tummarna sen :)

shoppingtokig mamma sa...

Nja..smal o smal..synvilla :)
Tyvärr så sätter sig allt på just magen..hade gärna fått sätta sig på rumpan istället.
Va kul att du fått jobb och på dagis får du nog röra på dig :)
Grattis!

Marika sa...

Jo det är väl så om man fått barn att just magen har tendens att torna upp sig :/ Sambon hade förresten läst på aftonbladet att man inte skulle göra sit-ups om man hade mage efter graviditeter för det hjälpte tydligen inte, nästan tvärtom tom, fast han kom inte ihåg vad det var man skulle göra istället... :(

Tack! Jo jag lär nog få motion så det räcker ;o)