onsdag 14 september 2011

Imorgon..

ja jag ska inte tjatat om mammografin men nu börjar jag bli riktigt stressad över det.
Bit ihop o profylaxandas.Bara jag inte behöver ta om bilderna som förra gången!!

Snabbt kast vidare.Vilken storm det har varit, jag tycker det är mysigt och ligga i sängen och se hur träden bågnar där utanför.Men jag hade inte velat vara ute på havet i denna storm..usch då hade jag varit grön i ansiktet ska jag säga.Är lite sugen på att beställa en resa till Tallinn men är lite tveksam då det är rätt blåsigt just på hösten.
Tror det lugnar ner sig framåt december.Dyker det upp något bra erbjudande då så nappar jag nog på det.Gillar Tallinn och det är många år sedan jag var där nu så det vore kul att åka dit igen!
Gillar ju att shoppa och där är ju billigt plus att jag är intresserade av deras Lenne overaller som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Imorgon ska jag förresten hämta paketet med det rosa termosetet.Hoppas det är fint i verkligheten.Spännande :)

Inga kommentarer: