onsdag 7 september 2011

Fotografering på dagis idag.

Naturligtvis föll inte något av mina klädförslag den unga damen på läppen..
Nähärå hon skulle ha en rutig blus från HM och ett par "jeans"..(jo hon har gett upp nu och insett att man måste ha byxor nu ) från Ellos..
Jag tycker det är såå trist att hon hakar upp sig på vissa plagg som denna blus.
Hon har haft den några gånger så jag tycker liksom att det räcker nu.Hon har ju så många oanvända plagg som det skulle vara roligt om hon kunde använda.Det var så lätt för bara något år sedan.Då hade hon inte någon invändning alls på det jag satte på henne.Det är väl bra att hon har egen vilja men kunde hon inte ha samma smak som mig :D

1 kommentar:

Marika sa...

Haha, de är för roliga!
En egen vilja är såklart bra, det måste man ha, men som sagt visst vore det trevligt om den viljan stämde överrens med ens egen ibland :)