måndag 26 september 2011

"jäla" skit..när jag har en massa schenkerlappar

att skriva ut så tar bläcket i patronen slut..suck..så nu kommer det att ta någon dag innan jag hinner köpa en ny och då blir det gnäll av vinnare av auktionerna.
Blir så trött på vissa som vinner traderaauktioner.Jag har faktiskt ett jobb ett hus en familj ett liv.
Så om paketet postas två dagar efter man sett betalningen tycker jag inte man behöver klaga.
Och för att inte tala om schenker, sen jag började anlita dem har omdömet på leveranstid dalat.
Fick mail häromdagen från en tjej som var såå besviken att paketet dröjde.
Då hade jag ändå lämnat in det dagen efter hennes betalning syntes..Så det suuuger och få lågt betyg pga schenker tar tid på sig :(
Funderar på att bara använda mig av posten men då blir det ofta dyrare för köparen.
Men ska det vara massa gnäll så tror jag nog att det får bli så iallafall.Punkt.

Inga kommentarer: