tisdag 20 mars 2012

Var förbi apoteket igår

för att köpa hostmedicin (den är riktigt god by the way)och tänkte då att jag passar på att köpa revaxör eftersom jag under flera månader gått och hört så himla illa.Hittade inte hyllan med revaxör utan frågade en i personalen.Hon tittar frågande på mig och sedan lika frågande runt omkring sig.Frågar till slut."Vad är det för"?
Alltså allvarligt ska man behöva berätta för apotekspersonal vad deras sortiment skall vara till? Hon ursäktade sig med att hon inte varit på jobbet på 3 månader.Men iallafall..det tyckte jag var lite dåligt.Satt igång med operation behandling av öron igår och visst lite lossnade det..fascinerande att se dessa vaxformationer trilla ut :) men jag får nog fortsätta några dagar till då det inte riktigt har hjälpt fullt ut.
Nåja..skam den som ger sig..ska även tillbaks till jobbet imorgon fast jag mår fortfarande inte bra..suckeli suck.

Inga kommentarer: