söndag 11 mars 2012

Idag var det minsann lite vår i luften.


Solen sken och det har kommit upp mycket blommor i rabatten.Men än är det ganska kallt.Jag är nog ganska frusen av mig,vill ha iallafall vindstilla och 15 grader innan jag tycker det är något att tala om.Allra helst ska det vara 25 grader och vindstilla med sol.Då är det finfint!Josefin håller på och tjatar om Nice..vill åka dit.Förstår hon inte att det kostar pengar..och semesterdagar..Ska ju till USA i sommar.Kan det inte räcka?Får hon sen sommarjobb kan man ju börja tänka på tex Dubai dit jag vill i februari nästa år.Och nästa sommar eventuellt en resa för hela familjen med bil i Europa.Jag kan tänka mig Danmark :) Nära och bra.Där var vi nästan varje sommar när stora barnen var små.Fina stränder,lite utomlands och mycket för barn att göra.
De stora barnen har fått göra mycket roligare resor är Lily.Lekland i Danmark,Eurodisney,Weissenhauserstrand i Tyskland, Svenska sommarland.
Nää det är väl dags att hon får göra nåt kul!Kanske tälta i Dalarna en helg i sommar och gå på Leksands sommarland eller tomtelandet? Jaa det ska vi göra!

Inga kommentarer: