torsdag 15 mars 2012

Host snor och håriga armhålor


Trodde väl inte man kunde hosta så mycket som jag gör nu för tillfället!! Hostar och hostar tills jag nästan kräks.Måste tom ha trosskydd på mig för att allt bara släpper när hostattackerna är som värst..så vidrigt!!Tårarna rinner och det tar liksom inte stopp.Som pricken över i har jag nu också blivit snorig.Fattar inte att det finns så mycket snor i en näsa.Hur produceras allt detta äckliga :(

På tal om äckligt.Ingen har väl undgått att läsa om armhålan som skymtade förbi i medlodifestival finalen.Den orakade..Måste erkänna att även jag reagerade när jag såg henne.Men det var mest en tanke att "oj,det är inte vanligt att se en orakad tjej" men det var allt.Men detta har tydligen rönt så mycket hat ute på nätet av folk som tycker hon är äcklig,snuskig osv osv.Vad är det för fel på folk?? Har de inget annat att lägga energin på?? Äckligt är svälten,massmorden och massa annat elände i världen.Stackars denna tjej som mot sin vilja blivit så uppmärksammad förmodligen mot sin vilja.Hur kul kan det vara att läsa att man är äcklig och behöva se sina vänner i ansiktet.Jag skulle vara skitledsen.Tycker ni det är så hemskt med hår under armarna?

Inga kommentarer: