fredag 16 mars 2012

Ännu en morgon som avslutades med bråk om kläder.

Det är så tråkigt och jag blir så ledsen att det ofta slutar i bråk och skrik när Lily ska klä sig.Plockar fram olika alternativ hon får välja mellan men det är än det ena än det andra felet på kläderna.Visst skulle jag kunna låta henne välja helt fritt men jag vill (hm...jag)att hon ska använda kläder som hon aldrig använt iallafall en gång.Det är så synd med helt oanvända kläder som säljs till mycket mindre pris än vad de är köpta för.MEN nu ska jag ta Lily och rensa bort det hon inte vill ha.Även kläder jag tycker om för jag får inse att hon blivit stor och vill välja sina kläder själv.Ingen idé att ha kläder i garderoberna som hon ändå inte kommer använda..Suck men så måste det bli.
Idag är hon på dagis ledsen i en jättefin randig barbapapa tröja...

Inga kommentarer: