fredag 30 mars 2012

Jag är 46 år gammal och vet inte vilken BH-stl

jag har..det är ju inte klokt egentligen.jag köper oftast 80 B för vissa av bh:arna i den storleken sitter helt ok,medan andra sitter uselt mer eller mindre.Har alltså ingen koll..det dröjde länge innan jag ens fick kläm på vad som var siffran och vad som var bokstaven i bh-stl:en..Siffran är väl runt om och Bokstaven kupan..?
Jaja..jag fortsätter väl köra på 80 B.Men det är säkert helt fel storlek för mig :)
Imorgon ska jag förbi en klädbytardag här i krokarna,har lämnat in kläder där och hoppas på att få in lite pengar.Sen är det kul att vara där och se om någon tittar på mina kläder.Förmodligen kommer de att hamna underst av alla kläder då jag var där så tidigt,och de som kommer efter lägger upp sina kläder ovanpå mina :/
Men någon hundralapp hoppas jag det blir,omjag får gissa själv så tror jag kanske..
mellan 3-400 kr.
Har satt ett pris på mellan 30-40 kr och tänkte det kanske var lite för mycket.Men när jag var där och lämnade kläder och såg vad andra lämnat in ( om jag får säga det själv..inte alls lika fräscha som mina kläder ) och satt för priser så kändes mitt för lågt.Andra hade typ 50 kr för plagg som inte alls var värda det..Men vi får se!

Inga kommentarer: