tisdag 13 mars 2012

Idag ska jag få ändan ur vagnen


och skicka iväg en massa schenkerpaket och andra paket jag sålt på tradera.Det är det tråkigaste med tradera-Packandet och sen behöva ta sig till posten för att skicka det.Men säljer man får man också bita i det sura äpplet och masa sig dit.
Känner mig inte det minsta inspirerad.Har inte heller hittat någon bra kartong till Pippihuset jag sålt.Undrar om det går att linda in det i plast och sen bara ha papper utanpå..?Vet inte om jag vågar chansa.Tänk om det går sönder :(
Nä just det paketet får jag nog vänta med.Får maila stackars vinnaren hur det ligger till.Hon borde väl uppskatta att få det välpackat..?
Själv köpte jag igår ett paket med 4 stycken barbapapa kläder på tradera.
Helt nya blev 95 kr plagget utslaget.Kanske inte så billigt med tanke på att det är köpt på Tradera menjämförelsevis med vad det kostar ute så!En av klänningarna visar jag här.Visst är den söt :) Hoppas bara Lily inte tycker kläderna är för barnsliga..

Inga kommentarer: