måndag 19 mars 2012

Fick ju inte ens komma till vårdcentralen :(


hade velat ynka lite och hostat för o visa doktorn vilken hemsk hosta jag har.
Men nehääädå,först måste man ringa och VC och där får jag prata med en sjuksköterska som säger att jag har en förkylning som så många andra nu.
Köp hostmedicin och nässpray tack o hej..
Min kollega på avdelningen under blev minsann sjukskriven en vecka och hon hostade då inte mer än jag..hrmmppff..Varför blev hon det och inte jag!!orättvist,orättvist,orättviiist.
Det är väl bara o knalla till jobbet för ett långpass på onsdag 7-20.Suck jag som så gääärna ville ha lite sympati av en vänlig äldre doktor."Menlillavän vilken hosta inte kan du gå och jobba med sån hosta".
Frågade sjuksköterska i telefonen OM jag kunde jobba..?
Javisst sa hon..Inkompetent ;)

Inga kommentarer: