söndag 30 januari 2011

Snart ska jag ta med mig tjejerna till badhuset

vi har ju ett litet ganska fint "äventyrsbad" här i Väsby.
Finns en jazzuci två vattenrutschkanor och en liten sektion med strömmar.
Kunde dock vara lite varmare i vattnet och lite lägre priser annars är det helt ok.
I em skall jag även lägga en MK beställning ev att jag lägger den imorgon men om ngn som läser är intresserad så hojta till så lägger jag till det.
Vi har ju en fantastisk dagcreme med 15 i solskyddsfaktor sålde en till min svägerska när jag började med MK och hon har fortsatt köpa den sedan dess.

3 kommentarer:

Marika sa...

Hoppas ni hade en härlig baddag :)
Den låter ju jättebra den där dagcremen, speciellt med solskyddsfaktorn i! Tyckte inte jag hade några pengar att lägga på mig själv just nu annars hade jag gärna beställt en! Men säg gärna till om det blir fler tillfällen :)

shoppingtokig mamma sa...

Vi badade aldrig..det var såå mycket folk så vi hoppade det.
Dagcremen är verkligen bra,och de nya foundation med åldersförebyggande ämnen så smooth ;-)

Marika sa...

Haha, ja åldersförebyggande är det ju verkligen hög tid för nu :)