fredag 28 januari 2011

10 % på Lindex webshop just nu..


"tyvärr" hittade jag inget som föll mig i smaken alls, Meandi har förresten kommit ut med vårkollektionen och det är samma där fanns inget jag kände att "detta måste jag köpa", måste erkänna att det känns skönt man sparar ju onekligen en del pengar på så vis.
Klänningen här till vänster skulle jag kunna tänka mig att köpa märke ej sikke lej och finns på bl.a Linus och Lotta, de kör ju ibland fraktfritt ska eventuellt slå till på den om de snart kör fraktfritt.

2 kommentarer:

Marika sa...

Måste bara instämma om meandi! Är bjuden på en träff om en vecka men näe, det fanns faktiskt ingenting som jag vill ha. Gillade dem mycket förut och handlade alltid en massa både vår och höst men nu senaste två kollektionerna har det blivit sämre med det. Klänningen på bilden såg verkligen jättefin ut! Inte helt gratis kan jag tänka mig...

shoppingtokig mamma sa...

Visst är det trist när man inte hittar nåt!Klänningen på bilden är inte fasligt dyr 279 kr överkomligt tycker jag dåå tex meandis plagg inte heller är speciellt billiga.Jag längtar efter house of lolas kollektion som kommer i feb.