söndag 16 januari 2011

IDag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!


tralalalalala, nåja..det vore synd att säga att jag firar födelsedagarna längre..men det är synd egentligen, vi som fått födas borde fira det ordentligt även när vi blir äldre..tänk att få ha varit med ett år till! Men kanske åren kunde vara lite längre..födelsedagarna behövde ju inte komma så tätt inpå..Fick 500 kr presentkort och tulpaner av mina föräldrar,en blomma i kruka av ett par kompisar som kom förbi,av Josefin en bodylotion och en chokladkaka hon börjat på men inte tyckte om..Av Olle har jag inte fått något alls,han har dålig fantasi och tycker nog det är rätt trist att försöka hitta på något.Han åkte iallafall till MCDonalds o hämtade mat,vuxen middag :)

4 kommentarer:

Marika sa...

Åh, man får lov att gratulera! Så sant att det var länge sedan det kändes som att det var något att fira men annars gillar jag din tanke om att åren kunde vara längre :) Fyllde själv 40 år, blää.., i höstas och tänkte att jaha nu är livet slut. Fast egentligen om man får behålla hälsan och klarar sig från olyckor kanske det faktiskt är halva livet kvar! Och som det sägs, livet börjar efter 40 så man får väl försöka tro på det då :) Att ha en liten sladdis hjälper ju iofs en del mot den värsta åldersnojjan för jag kan ju inte påstå att jag känner mig som 40 direkt. Bra att du fick presenter och slapp laga maten idag :) Ha en fortsatt bra födelsedag!

pia sa...

Grattis i efterskott ser jag:) tycker definitivt att du ska åka ner till alanya i sommar:) tycker ju personligen det är en riktigt mysig liten stad, finns allt här. Är det första gången du åker ner hit i sånnafall?
Finns gott om lekplatser så det kommer inté vara ngt problm att hitta:)

shoppingtokig mamma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
shoppingtokig mamma sa...

Visst är inte livet slut efter 40 och har man småbarn som sagt så känner man sig snarare som 30 :)

Ang Alanya tack för svaret :) har varit i Side och Sarigerma och tyckte det var fint vill dock testa ngt annat nu.