söndag 23 januari 2011

Så var denna jobbarhelg över..spenderar den i soffan


med laptopen i knäet..har lagt in lite traderaannonser med Bamsekläder i stl 98,trodde Lily fortfarande kunde ha 98 men var lite för korta i ärmarna så det blev till att rensa.
Känns skönt att rensa,när storbarnen var små sparade jag alla deras kläder,kunde inte med att göra mig av med dem..men har blivit riktigt duktig på det!
På tal om "storbarn"så ska äldsta sonen in på sin första jobbintervju imorgon,tummar och tår hålls stenhårt!!

2 kommentarer:

Marika sa...

Neeej vad synd att det var 98! Bamse står högt i kurs här nu men just i dem plaggen funkar inte 98 längre (upplever de som små, speciellt ärm- och benlängd). Har handlat av dig förut så det hade jag gärna budat på om det varit 104 :)
Håller med. Sparade på allt förr men nu åker det iväg någorlunda snabbt iallafall. En del rena säsongsplagg kan ju bli liggandes ett halvår men inte annars helst. Är i valet och kvalet nu om jag ska plocka ihop ett megapaket för att bli av med en del eller om man orkar dutta med enstaka plagg.
Hoppas det gick bra för sonen på intervjun!

shoppingtokig mamma sa...

DEt är alltid svårt de där med om man ska lägga megapaket eller ej,här sorterade jag upp det i tre lite mindre Bamsepaket,kommer även 104 men lite senare på säsongen :).
Sonen fick jobbet,första försöket!