torsdag 2 augusti 2012

Tutti och Todd

När jag var liten så hade jag en kompis som hade alla de Barbiesarna jag ville ha.Hon hade bland annat Todd och Tutti..Småsyskon till Barbie.Jag älskade dessa smådockor hett men fick aldrig någon egen.Förmodar att de var för dyra? Men på loppis förra söndagen hittade jag Todd..han i mitten på bilden för ynka fem kronor.var ju tvungen att köpa honom.MEN nu råkade jag av en händelse se att en Todd docka är  uppe i 155 kronor på Tradera..så jag brottas med funderingar.Ska jag behålla Todd eller rent av sälja honom när han nu tycks vara "värd" lite pengar....
 j

2 kommentarer:

Lena sa...

Av nostalgiska skäl skulle jag behålla honom :)

Ha en skön helg!

shoppingtokig mamma sa...

Ja..det lutar nog lite åt det.Men risken finns att han hamnar i ngn låda eller blir söndertuggad av vår mops..
Trevlig helg!