fredag 31 augusti 2012

Latmasken..

det är jag det.Har massor med traderaauktion att bearbeta, gå in på banken och titta vilka som betalat, leta upp kläderna och sedan få ändan ur häcken och posta dem.Har haft 3 egna timmar idag då jag kunnat fixa med detta.Men vad har jag gjort...jooo slösurfat! Vad är det för fel på mig..varför kan jag inte vara lite effektiv..Stackars mina auktionsvinnare..vad dem får vänta på sina stackars paket..Är jag ensam om detta eller finns det fler latmaskar där ute?
 Det är ju ypperligt att fixa med sådant när inte Lily är hemma och ägna mig åt henne istället när hon kommit hem..Men det blir väl som vanligt jag börjar panikrota i garderoberna för att hitta kläderna och åka ner till posten i sista minuten..Jag i ett nötskal..Har tid men  gör det i panik och under stress..

Inga kommentarer: