torsdag 23 augusti 2012

Fått sms av Josefin att hon bara vill hem

det "suger" tydligen där borta.Visserligen kom dessa sms igår då hon var stressad hade svårt att få upp tältet och var hungrig.Hoppas hon har det bättre idag! Ska skicka ett sms ikväll och höra hur hon har det! Lite orolig är jag fortfarande..Men har nu fått en till sak att oroa mig över..Oscar sa igår helt apropå att han hade en knöl i bakhuvudet.Det känns ju inte helt bra med tanke på att han aldrig haft det förut.Och Lilys "vårta" på ryggen har ändrar färg och form.Alltid är det något man som mamma måste oroa sig för! Är det inte det ena så är det de andra..

En sak att se fram emot är iallafall att jag beställt en laptop via Andrés jobb.Ska bli skönt att få en egen dator även om jag inte kommer få ha den själv.Bara en sån sak som ett helt tangentbort så jag kan få använda kommatecken igen.Känns sjukt jobbigt att inte ha det lilla tecknet..

En sån här liten raring :) .André undrade vad jag skulle ha den till och jag sa till nöjessurf och det vore bra om man kan lägga in några filmer.Och här kommer min okunnighet in *s* då han frågar hur många filmer jag vill kunna få plats med."Jaa säger jag lite svävande en 4-5 stycken vore ju bra.Han tittar på mig som om jag vore dum i huvudet och säger att på den datorn får man in 4-500 filmer..Hrmm jaha..Där ser man :-)

Inga kommentarer: