söndag 26 augusti 2012

In en sväng på Lindex idag.

Plockade åt mig 4 plagg till Lily då det var 20% på barnkläder om man köpte 3 plagg eller mer.
När jag visade henne så var det bara ETT av plaggen jag köpt som med nöd och näppe dög.
Joggingbyxa - 65% Bomull,30% Polyester,5% ElastanTopp - 95% Bomull,5% ElastanTunika - 80% Bomull,20% PolyesterTunika - 95% Bomull,5% ElastanAv dessa plagg var det bara den blå med Bambi som accepterades.Hon hittade själv en klänning som hon gillade och vi bytte till istället.Den var däremot inte i MIN smak..Men det får jag ju lägga åt sidan har jag insett..Tyvärr fanns den inte på hemsidan så jag kan inte visa någon bild.Så lätt det var när hon var liten och inte sa ett knäpp om kläder.Jag är lite förtjust i "barnsliga" kläder medans hon blivit så pass stor att det ska vara lite tuffare och i mitt tycke trååååkiga kläder.Och det kommer inte bli lättare ha jag ju insett..Suck.

Inga kommentarer: