måndag 13 augusti 2012

Allvaret börjar..förskoleklass

imorgon är det "inskolning" eller kan man kalla det informationsmöte? Det håller iallafall på mellan 9-12.Hade en fråga till en av pedagogerna idag men hon hade bara jobbat där 2 veckor och kunde inte ge mig något svar.Hon hämtade en annan i personalen.Denna människa tittar på mig och säger..."Hade du en fråga eller"? Sur ser  hon ut också..och låter fisförnäm.."Vi bedriver en verksamhet bla bla".Josefin som var med och lämnade sa att "Vad dryg hon var" och det är rätt ord DRYG.Det är den andra i personalen jag inte riktigt gillar.Tråkigt och ha sådan första känsla för personal man egentligen inte känner..

Men som jag skrivit förut..det kan  ju bli bättre.Det ska bli bättre!! Banne mig!!
Kom och tänka på skolväska.Har man det i förskoleklass? Eller är det först i ettan man behöver en sån? Finns en uppsjö och välja av iallafall.Men det är nog lika bra att Lily får välja annars blir det väl knas..

Skolväskor Little Marcel REGULARSkolväskor Rentrée des classes KUROMISkolväskor Lulu Castagnette BERRIES CARTABLE 38CMRyggsäckar Rentrée des classes REILLY
Dem här väskorna var snygga tycker jag.Hittade dem på Spartoo.se en ny sida för mig!Skor hade dem också minsann! Kanhända det blir en väska därifrån om inte en av dessa så kanske någon annan?
Ps dem har ju rea också..så det är ju bara att passa på!!Nej nu ska jag..jaa vad ska jag..*s* göra något annat innan det är dags att åka iväg till jobbet.Andra jobbveckan efter semestern man börjar komma in i det.


Inga kommentarer: