måndag 8 oktober 2012

Längtar till New York

Denna underbara, fantastiska stad! Jag vill dit igen..gärna nu på direkten! Jag hoppas så att hela familjen kan åka nästa sommar.Börjar vi spara nu ( vilket är lättare sagt än gjort när man är shoppinggalen) så borde vi få ihop pengar till en resa.Många bäckar små, bland annat tradera försäljningar.Sen tänkte jag att barnen får ta 5000 var från sina sparkonton så har vi redan 20 000 klara sedan betalar vi resten..det kommer ju gå på närmare 60 000 kronor att åka allihopa och i minst 1 vecka..mindre tid är knappt värt att åka..Undrar bara var hundarna skall vara..Noah hos mina föräldrar kanske..men Lukas..hundpensionat..eller?? Kanske han också kunde få vara där..om någon hjälper till med promenaderna..han drar ju och mina föräldrar är gamla och har svårt att gå ut med en stor stark hund.Min mamma klarar det kanske men min pappa, no way! Nåja, en sak i sänder..vi får se vad som händer!

Inga kommentarer: