lördag 27 oktober 2012

Ajdå..

nu har det gått alldeles för många dagar igen sen jag uppdaterade.Inget kan jag komma på att skriva om heller.Typiskt,för någon dag sedan hade jag ett jättebra uppslag jag tänkte jag skulle blogga om.Tyvärr kommer jag inte alls ihåg vad det handlade om :(
André min äldsta kan jag ju skriva lite om..eller att han nu kommit på tanken att det är dags att flytta.Igår hade han letat fram flera lägenheter på hemnet.Alla runt vasastan/norrmalm.Prislappen ligger runt 2 miljoner.Får jag tycka så röstar jag för Solna.Lite billigare och tror priserna kommer stiga där när nya köpcentrumet öppnar.Dessutom ligger Solna bra till,nära pendeltåg och t-bana.
Dessutom ska det byggas en tvärbana.Så det är ju perfekt!!
Jaja..eftersom jag inte har något att skriva avslutar jag här.Måste gå ut med hundarna och hitta något att äta innan det är dags att åka till jobbet.

Inga kommentarer: