onsdag 18 juli 2012

YES!! Jag kommer in igen..

har inte kunnat logga in på bloggen på massa dagar.Hela datorn har blivit tokig tror jag..kan inte logga in på banken heller..Det har väl inte hänt så mycket på sistone..Igår var vi och köpte ett wii..så nu tänke jag att familjen ska umgås över lite spel.Tyvärr verkar bara ena kontrollen funka :( typiskt då jag tänkt vi skulle köra mot varandra.Sen har Lily och hennes pappa åkt till Gotland idag.Så jag får lite "avkoppling" och de får lite annat att göra.Hade gärna åkt dit jag med..men de ska träffa en av Olles kompisar som är där med sina barn så de fick åka själva.Har även fått nya längtan efter husvagn.Har velat ha husvagn genom åren men nu har önskan blivit stor igen.Så mysigt att få pynta och sen dra från stad till stad och stanna hur länge man vill!

Inga kommentarer: