tisdag 24 juli 2012

Värmepumpen.....

Vaknade tidigt i morse av att det var ett jäkla liv.Kommer ner i pannrummet och värmepumpen står och vibrerar och spottar ur sig vatten.Blev ju livrädd att den skulle explodera iom att den lät så otroligt! Som tur var hade sambon inte hunnit till jobbet ännu så han stängde av den och satte på elementen.När han kommer hem i eftermiddag får vi försöka ringa någon..men var ringer man när det händer sånt här? Rörmokare? Och ..
går det att laga eller måste man köpa en ny.Ser framför mig hur pengarna flyger iväg..snyft..Ska ju titta på en soffa idag också..har egentligen fyra stycken på gång så jag har svårt att bestämma mig för vilken jag gillar bäst.Prisspannet ligger mellan 1000-1750 kr.Tror jag tycker bäst om den som kostar 1700 kr.Fast egentligen borde vi köpa den billigaste..Svårt det där..Vi får se hur det blir!

Inga kommentarer: