fredag 13 juli 2012

Snart är första semesterveckan slut

och bara en dag med sommarväder.Inte konstigt om folk är sura och irriterade.Semestern ska vara en tid för återhämtning att ladda sina batterier.I höst kommer nog skilsmässorna att öka till viss del på att semestern inte infriade allt den skulle ge.
Kom iallafall iväg till vårdcentralen idag och visade upp Lilys vårta som enligt läkaren inte var en vårta utan ett myom.Men myom är något som kan växa i livmodern så jag vet inte vad hon pratar om.Hursom helst så ska jag ringa i mitten på augusti för att den ska bli borttagen och skickad till lab.Det känns bra iallafall.Så något vettigt har jag gjort idag.Ska sen hämta ett eller två klädpaket jag vunnit på tradera.Räknade ut att plaggen kostat ca 4 kr styck.Billigt! Köpte även ett klädpaket på Blocket för några veckor sen som inte var billigt men det skulle innehålla en pop jacka så det var ändå överkomligt.Men inte fanns det någon popjacka i paketet :( och inte svarar tjejen på mina undrande mail..Dålig stil..gillar inte!!
Bilden ovan är från Furuvik där vi var i måndags.Söt apa eller hur :)

Inga kommentarer: